четвер, 19 листопада 2020 р.

 

«Село моє, для мене ти єдине»
Село моє!
Для мене ти єдине,
Для мене ти найкраще на землі,
Частина серця і країни,
Прийми мої всі радощі й жалі.
Моє село-краплиночка на карті,
У світі невідоме, та дарма.
Але чого без нього були б варті
Ми з Вами, кожен зокрема.
Наразі всім, хто цікавиться історією своєї маленької Батьківщини, свого роду дуже цікава книга- книга історія, розписана з найменшими дрібницями:
« Слобідка Підлісноолексинецька»
(енциклопедія села)
1595-2015
Автори книги:
Рудь Анатолій Володимирович, доктор філософії в галузі технічних наук, академік МАНЕБ, заслужений працівник освіти України, завідувач кафедри сільськогосподарських машин і механізованих технологій інженерно-технічного навчально-наукового інституту Подільського державного аграрно-технічного університету, колишній житель с. Слобідки Підлісноолексинецької.
Колодій Леонід Нікіфорович, воїн-інтернаціоналіст, учасник бойових дій, військовий пенсіонер, житель с. Слобідки Підлісноолексинецької.
Снігур Олександр Семенович, член Національної спілки журналістів України, почесний громадянин смт Ярмолинці, колишній житель с. Слобідка Олексинецька.
Книга складається з 12 розділів:
1.Село, народжене в обіймах лісу (історія народження села);
2.Основні віхи становлення та розвитку Слобідки Підлісноолексинецької;
3.Вулиці села(карта села , назви вулиць, та номери хатів);
4.Життєві історії слобідчан (світлини, життєві історії кожної сім’ї) );
5.Мати берегиня роду (багатодітні матері-матері -героїні);
6.Знані люди села;
7.Керівники та спеціалісти;
8.Ніхто не забутий, ніщо не забуто;
9.Воїни-інтернаціоналісти;
10.Учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС;
11.Нагороди за бойові та трудові заслуги;
12.Довгожителі села.
Слобідка Підлісноолексинецька-невеличке село на Городоччині, а яка цікава історія!
Читаємо, згадуємо, дізнаємось, вивчаємо, пам’ятаємо.



Немає коментарів:

Дописати коментар